pozycjonowanie z google

Co to są nieetyczne techniki pozycjonowania?

W związku ze stale rosnącym zainteresowaniem oraz zapotrzebowaniem na pozycjonowanie wykorzystuje się różne techniki.

Niektóre z nich są jednak uważane za nieetyczne, ale co to tak naprawdę znaczy? Mianem nieetycznych technik pozycjonowania określa takie działania, które nie są zgodne z zaleceniami osób tworzących strony oraz takie, które nie są akceptowane przez twórców wyszukiwarek.

Jedną z takich metod jest nadmierne nagromadzenie słów kluczowych.

Innym przykładem nieetycznej techniki jest używanie słów kluczowych, które są niezgodne z treścią.

Ukrywanie słów kluczowym pod jakimś tłem lub umieszczenie ich tak, aby były niewidoczne również jest zaliczane do działań nieetycznych w pozycjonowaniu.

Tak więc większość wyszukiwarek oferuje reklamy

pozycjonowanie z google
Wyszukiwarki stanowią wymarzony cel reklamodawców, ponieważ mają oni praktycznie pełną gwarancję, że osoba wyszukująca dane hasło jest nim zainteresowana.
Tak więc większość wyszukiwarek oferuje reklamy zależne od treści zapytań (np.
AdWords oferowany przez Google).

Nie zawsze są one właściwie oddzielone od wyników poszukiwań, co stało się źródłem protestów grup ochrony praw konsumentów oraz kilku do dziś nierozstrzygniętych spraw sądowych.

Ze względu na szeroką krytykę procederu nieoddzielania reklam od wyników, większość wyszukiwarek z niego zrezygnowała i wyraźnie zaznacza teraz reklamy. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyszukiwarka_internetowa

Etyczne techniki pozycjonowania

Etyczne techniki pozycjonowania to nic innego, jak wykonywanie takich działań, które są polecane przez twórców stron oraz takie, które są akceptowane przez twórców wyszukiwarek.

Istnieje cały szereg takich działań, których zadaniem jest polepszenie pozycji strony w rankingu wyszukiwania.

Jedną z popularniejszych technik jest wymiana linków oraz umieszczanie stron w kategoriach tematycznych.

Innym działaniem, które może poprawić wyniki wyszukiwania jest usunięcie błędów z kodu strony oraz jego optymalizacja.

Również czytelne opisywanie odnośników oraz właściwe opisanie elementów strony jest postrzegane jako etyczna technika pozycjonowania.

Te metody są akceptowane przez wyszukiwarki, więc ich stosowanie poprawi pozycję strony. .

Widok do druku:

pozycjonowanie z google