Twój biznes - kilka porad

ą liczyć na odbieranie korespondencji i przechowywanie jej do czasu odbioru, a inni na odsyłanie jej na wskazany adres. Zgodnie z niektórymi pakietami przychodząca korespondencja będzie mogła być od razu faksowana i tą drogą wysył

Twój biznes - kilka porad

Formy obsługi korespondencji klienta przez wirtualne biuro

Klienci wirtualnego biura mogą korzystać z jego usług według wybranego przez siebie pakietu. Dlatego jedni klienci mogą liczyć na odbieranie korespondencji i przechowywanie jej do czasu odbioru, a inni na odsyłanie jej na wskazany adres. Zgodnie z niektórymi pakietami przychodząca korespondencja będzie mogła być od razu faksowana i tą drogą wysyłana do klienta. Natomiast w zakres obsługi adresu mailowego może wchodzić odbiór wiadomości elektronicznych pochodzących od kontrahentów oraz przekazywanie ich do odpowiednich pracowników firmy odpowiedzialnych za poszczególne wymiary jej funkcjonowania. Pracownicy wirtualnego biura mogą także załatwiać za swoich klientów sprawy urzędowe, a nawet podpisywać w ich imieniu niektóre dokumenty.


Wynajem wirtualnego biura o nietypowych porach

Wirtualne biura mogą być wynajmowane zarówno na pewne okresy roku, jak i na konkretne godziny. Jednocześnie właściciele wirtualnego biura stwarzają możliwość jego wynajęcia o bardziej nietypowych porach. Dzieje się tak dlatego, że niektóre firmy posiadają oddziały w różnych krajach i przyjmują kontrahentów przyjeżdżających z różnych części świata, dlatego czasami mogą prowadzić rozmowy biznesowe we wczesnych godzinach porannych czy późnych godzinach nocnych. Jednocześnie na terenie lokalów należących do wirtualnego biura znajdują się sale konferencyjne i sale szkoleniowe, które również mogą być wynajmowane. Istnieje także możliwość wynajęcia wirtualnego biura w celu zorganizowania w nim jakiegoś spotkania towarzyskiego.


Odbiór korespondencji firmowej w wirtualnym biurze

Podstawową zasadą działania wirtualnego biura jest prowadzenie współpracy z klientem w zakresie organizacji jego pracy z wymogiem zachowania poufności otrzymywanych informacji. Główną zaletą wirtualnego biura jest jego lokalizacja. Właściciele różnych firm zwykle wynajmują te lokale należące do wirtualnych biur, które są położone w centrach dużych miast, a dzięki temu mogą zdobywać nowych klientów. Na wyposażeniu wirtualnych biur znajdują się komputery i kserokopiarki oraz faksy. Dzięki temu mogą one odbierać wszystkie rodzaje korespondencji przychodzącej do wirtualnego biura i przekazywać je swoim zleceniodawcom. Oprócz tego w lokalu należącym do wirtualnego biura znajdują się pomieszczenia, które można wykorzystać do spotkań biznesowych.